OJ oj oj....





Tre systrar
Disco-prepp

Vin-prepp






....Vilket partaj det blev! Det är måndag och jag är fortfarande trött, men glad och nöjd! Tack till precis alla som var med och gjorde partyt till vad det blev. Konceptet att alla fick bjuda med sig en eller två vänner var lyckat, eftersom jag har många systrar och vi (över 18) är mellan 18-35 så var det en ordentlig blandning av människor, och det var rent ut sagt skitkul! Det är väl egentligen inte så svårt att ha en lyckad fest när det bara kommer trevliga och roliga människor!? Det är sådana man ska omge sig med för att få ett lyckligt liv :)
Åter igen, tack. Tack alla syrror m respektive som hjälpte till (och ja, det var massor att göra innan, och nästan lika mycket efter ;) Tack till Christian som fixade disco, det blev en succé! (Jag måste nog fundera på hur jag dansar dock, för jag har sådan sjuk träningsvärk i vaderna...)
Vädret var kanske det bästa hittills i sommar, det var HELT PERFEKT! En av mina syrror sa tidigare på dagen "jag tror det är morfar som fixat det här vädret idag". Och jag tror det också, han var med. 


Öö? Någon lek :)




I morgon börjar jag jobba... inte på heltid, men jag hade tänkt trappa upp så fort det går. Jag gissar att jag kommer bli trött, men jag måste väl komma ihåg att jag inte jobbat på riktigt på 8 månader, så jag kan säkert bli trött av bara att vara ovan. Gud va skönt det ska bli när livet återgår till det normala!

Fira att man lever och mår bra borde man på ett eller annat sätt göra varje dag, men nu får det ta ett tag innan jag firar igen, damn va trött jag är! På onsdag ska jag försöka mig på tennis... det ska bli så skitkul! Jag har funderat på att göra det länge, men det har inte blivit av, nu ska det ske.
Läskigt... börja jobba OCH "spela" tennis på samma vecka? (och skippa skitmaten och börja träna på riktigt... men det gör jag hela tiden tycker jag...) Burr ;)

Nä, nu är jag trött igen, bäst jag lägger mig.

Tjing!

Kommentarer

  1. Så härligt det låter....och så skoj att det blev så lyckat, nu blir det bara skoj framöver.
    Jättekram till dig...

    SvaraRadera
  2. Du är för rolig !!
    Den lilla filmen var ju underbar. jag fick partykänsla diretk och sympationt i vaderna.. Själv brukar jag annars få träningsvärk i höfterna/ljumskarna när jag dansat för mycket..makes you wonder..

    Vad KUL att det blev ett roligt party - fortsätt nu att ha det roligt på jobbet och på tennis och därhemma..Man har ju inte roligare än man gör sig ..

    Kram

    SvaraRadera
  3. Du är så fin i håret! Tufft och läckert!! Förstår om du inte håller med.......men du är faktiskt skittuff i din frilla!!

    SvaraRadera
  4. Gud va du är snygg i håret!! Härligt att partyt blev lyckat, ser superkul ut!

    SvaraRadera
  5. " Jag är som en flicka, fast mamma jag är, ja rospiggen spritter i mig! O, eviga ungdom,mitt hjärta är ditt, spel opp, jag vill dansa en vals...med Roslagens ros...tills solen går opp!"

    Ida,

    Vilken toppen fest! Gillar lekar efter maten;) med andra trevliga människor än de vi hade vid bordet. Den inledande grenen med stövelkastning, blottade både det
    ena å det andra. Allt från allvarligt taktiksnack, blossande tävlingsinstinkt till
    supersnygga rumpor å ben. :) Å bästa discot!! Ljus, musik, rök i sommarnatten
    var liksom trollskt sagolikt. Älvor å andra väsen på dansgolvet...ett "supertroll"
    vid mixerbordet! Fantastiskt ordnat av dig å ditt fina team. Jag hade träningsvärk
    i magen av alla skratt. Så himla kul fest!!

    Blir det en sommartradition?

    Tack fina du.

    Sommarkramar från Roslagens famn!

    Sanna

    SvaraRadera
  6. Så klart ska du firas, ni verkar ha haft en underbar fest. Mysigt med de mörka kvällarna, här skiner ju solen hela tiden.
    Du är skitsnygg i håret, passar dig jättebra (fast du inte trivs i det ). Du är en sprudlande, inspirerande glädjespridare, tack för det.
    Kram

    SvaraRadera
  7. Jag tänkte på dig i lördags kväll och hoppades att allt skulle bli lyckat - så roligt att läsa att det blev kalas både bildligt och bokstavligt :-). Hoppas nu att den första arbetsdagen har varit bra och att tennisen i morgon blir kul!

    Kram från Helena

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg