AAAAAWWWWWRRRRRrrrrr

Jag vill ha GODIS, POMMES, CHIPS, PASTA, GODA HÄRLIGA MACKOR, jag vill inte ha bacon, ägg, grädde, smör, korv, kött, ... ja, det är väl typ vad man kan äta :(  Fy, idag e det inte bra, inte bra alls på matfronten. Jag kommer inte att ge upp och kapitulera, men jag måste skrika ut min frustration! BLÄ.
Usch. Det är inte märkligt att jag är sugen på dom där stora bokstäverna, inte alls, allt socker i dom har gjort mig hooked. När försvinner sockersuget, det är frågan....
Nu återgår jag till säsong två av THE WIRE för att slippa tänka på eländet. Trevlig lördag :)

Kommentarer

  1. Men tänk va äcklig man känner sig när man har vräkt i sig den där skiten, de känns inte fräscht med massa chips :) Kämpa på du är duktig!!!

    SvaraRadera
  2. Ja, jag vet ju det, jag mår ju skit av det när det väl ligger i magen :) Tack för pepp :)

    SvaraRadera
  3. Jag gillar verkligen dig! Du känns ärlig hela tiden!!Skit i LCHF, eller vad det heter, käka chips och skit i grädden!! spela tennis och skit i ..... Ta vara på ditt liv och må bra! Vill gärna läsa din krönika..... Ha det gott!!

    SvaraRadera
  4. Och detta har du valt allt gå igenom alldeles själv !
    Du grejar det här - håll ut !

    Kram

    SvaraRadera
  5. Mona, tack, men jag ska hålla ut ett tag till :) Jag är ärlig hela tiden...haha, det är kanske det som kommer att fälla mig en vacker dag ;)KRAM

    Karin: Japp, jag tror jag vill hoppa på alla utmaningar nu som jag valt själv, inte som min kropp valt åt mig, som cancer och annat skit! ;)
    Fan, är du aldrig klar med det där skiten?? KRAM

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg