Jävla skitväder


I går var det sommar igen, varmt och helt underbart. Inte för att jag har något emot hösten men det här regnandet får gärna lägga ned. Jag och donnan ska på Nickelodeon dagen på Skeppsholmen idag, då vill vi ha fint väder! (eftersom hennes mamma ska behöva stå ut med både Jean Banan OCH Amy Diamond, då är det bäst att det finns mkt runt omkring som gör mamman på bra humör... och det här vädret gör tyvärr inte sitt bästa...) Men det hinner ändra sig hoppas jag.....

och håret fortsätter att växa... tycker att ögonfransarna växer
lite väl långsamt bara...
Vi löste problemet med att springa på det allra bästa sättet! Holly sa "jag vill följa med".. men det går ju inte, du orkar inte springa 5 km. Men vi löste det så att hon cyklade till spåret, sen sprang vi båda det korta 3km spåret (gick lite då och då) sen cyklade hon hem och jag sprang med. Perfekt! Vi bestämde att det ska vi göra oftare. Det var ju superhärligt att få umgås så också. Holly testade alla utegym grejor :) Det är sjukt hur stark hon är... måste vara för att det är lätt att bära upp sina egna 20 kg.
Jag har varit sjukt trött i helgen. Det var länge sen jag var så här trött, har sovit på dagen och lagt mig tidigt. Jag vet inte vad det är riktigt. Men jag väljer att inte tro att det har med min tidigare sjukdom att göra, jag var inte världens piggaste jämt innan det hände heller, så kanske är det bara lite hösttrötthet.
Vi tvingade Hollys pappa att köra oss till IKEA i går. Jag vet hur mkt han älskade IKEA på den tiden då vi levde tillsammans, och inte mycket har ändrats sen dess, så det har tagit mig en vecka att få med honom dit. Jag har ju inget körkort (ah, shame!!) och på nått märkligt sätt känns det mkt mkt skönare att åka bil till det där stället istället för att byta typ tre bussar. Det var lönelördag i går också... resten går ju att gissa. Men nu har vi ben till H och M´s sängar och lite annat smått och gott :)

Jag skrev ju tidigare att jag beställt en jäkla inspelningsbar digitalbox. En stor ful jävel.... vi har givetvis haft massa problem med den, bla med Nickelodeon... det hackar och har sig. Någon sa "köp ny koaxialkabel". OK, said and done. Nu funkar det, men kablarna kostade 400 SPÄNN och jag har gjort en skit bra deal, 60 skitkanaler för 99:- i månaden och nya kablar för 400:- jag är verkligen en idiot ibland.

I torsdags skulle min onkolog ha ringt mig och talat om för eller emot totalblockeraren... hon ringde inte, jag hoppas att det betyder att de kom fram till att den inte behövs. Jag känner att jag klarar mig utan att vara 100% i klimakteriet vid 35 års åldern, jag klarar mig verkligen med att vara bara liiite i det. Jag är helt säker på att det är pga av de tabletterna som jag inte kan gå ned de sista kilona....  jag hatar dom där tabletterna. Det är ju helt sjukt. Varje dag i fem år... :( Det sura är kanske att allt funkar som det ska för övrigt, men man kan ändå inte få några barn, det känns också jävligt onödigt, men man kan inte få allt ;)



Var en sväng till IKEA igår, vi beställde sängar och grejor för ett tag sen, men tydligen får man inte med ben till sängarna. Så det lilla problemet löste vi går.


Min docka har också varit lite trött i helgen
 









Vi stannade och åt lite blåbär. Goda!

Jag orkade en....en... och idag har jag sån träningsvärk i ryggen.....  tuff brud liksom....
Inte heller detta tänker jag belasta cellgifter och annat skit för, har aldrig haft en massa
starka muskler. Kanske dax att ändra på?!


Kommentarer

  1. Så härligt ni har det du och din tjej. Så roligt att kunna motionera ihop.

    Snart kommer du vara stark som en oxe!

    Kram Mia (svaneholmskan)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg