Jaha. Fick jag cancer av silkonimplantatet?

I så fall får många motståndare vatten på sin kvarn. Oh yes. Jag vill gärna byta ut dom, idag. Konstigt, det verkar inte vara öppet på kliniken, det är tydligen juldagen. Känner mig lite stressad....
Jag funderade länge på varför onkologen
sa "det behöver inte vara pga av implantaten". Jag tänkte att hon nog inte visste vad hon snackade om, hade det kunnat va dom hade dom väl inte lämnat det i mig när de opererade? Men forskningen runt detta verkar inte vara klar, men från denna artikel att döma så känns det som att man mellan raderna kan läsa sig till att kvinnor med dessa i sig fått cancer. Toppen.

Kommentarer

  1. Ehem Fy!
    "Behöver inte beror på" är varken ja eller nej.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Haha, herregud!
    Det var inte dem mest juliga bilderna vi fick ta del av :D

    Kram

    SvaraRadera
  3. Stoffisen; nej, det verkar högst oklart hela grejen, men det är väl inte värt att chansa... Jag fick ju faktiskt cancer och hade just fyllt 34, kanske var det dom. Fan va läskigt. Nej, har just promenerat två timmar, sol och grönt så långt öst kan nå här på landet, kunde lika gärna vara april!
    Kraaaam!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg