Helgen

Nej, det går inte. Jag kan inte säga att jag gillar det här. Jag känner inte alls någon glädje när detta händer. (pratar om  "snön")

H testade snögubbsförmågan. Ganska svårt, lite för blött

På väg till tjejmiddag (som var väldigt lyckad. Glad tjej jag hämtade hem)

Lägg till bildtext
Det här möter mig varje morgon. Det är inte kul och kan inte lösas med en snabb uppsättning, nej det krävs lite mer än så.

H dekorerar årets gran. Vi gillar att köra alternativa varianter :)

I natt när jag skulle gå upp och dricka vatten ramlade jag raklång. Någon hade gjort en liten
arrangemang framför sovrumsdörren. Jag svor lite och linkade vidare. I morse skrek min dotter
"men mamma, herregud, vad har hänt med bäbisarna?!" (dom låg lite här och där. Här ser ni hur det skulle
se ut innan jag var så osmidig och sparkade ut dom på golvet. Jag är ovan att ha tre små bäbisar
i fothöjd framför dörren.)

Kärlek <3


Kommentarer

  1. Ja, jag upptäckte att det var länkad till fel efter att jag kommenterat :) Well; det finns väl en mening med det, jag fick ju läsa lite om vad du hade gått igenom trots att kapitlet är slut.

    Du, ska jag vara helt ärlig, så tycker jag att du är fin i ditt hår! :)
    ps; Dem har lovat regn i veckan såg jag precis. Skit också, jag som vill ha en VIT JUL!

    SvaraRadera
  2. Din blogg har varit till stor hjälp. Ditt hår är mycket fint! Läs Svetlanas blogg om yttre attributar du behöver inte hela tiden göra om dig. Du är fin. Du mer än dugar.

    SvaraRadera
  3. Stoffisen: Yes, ska det vara snö, och jul, så ska den vara vit. Var just ut, tog tyvärr inte gummistövlarna, det var en miss av mig :) Tja håret., tack... det är min värsta fiende just nu, på utväxt, men jag gör vad jag kan med det....

    Anonym: Tack, det var snällt skrivet :) Jag läser Svetlanas blogg, hon och jag är väldigt olika som personer, men jag känner ändå igen mig i hennes tankar. Alla har något att säga om den korta frisyren. Det är ganska jobbigt, men självklart boostar det när människor faktiskt gillar det. Tyvärr ogillar jag det så mkt att jag helst inte tar åt mig av komplimanger och tänker bara " ja, ja...." Det handlar inte om HUR man ser ut, utan hur man KÄNNER sig. Och det är där mitt problem kan ligga (jag har inga jätte problem, efter alla prövningar med mitt utseende på sista tiden så är jag ändå nöjd, men som alla andra så funderar jag så klart i bland..) Jag har bra och dåliga dagar...
    Får ofta höra, liksom Svetlana "du borde ha ditt hår kort!"...men det funkar inte riktigt så i mitt huvud. Vi får se vad som händer helt enkelt :)
    Kram på dig!!

    SvaraRadera
  4. Vilken härlig hårbild;)) Ha ha ha ...ja det krävs lite för att tämja kalufsen!! / Kattis

    SvaraRadera
  5. Hej!
    Jagtycker mycket om din blogg och ditt sätt att uttrycka dig. Jag är hemskt ledsen över det du får gå igenom, men vill ändå tacka dig för att du orkar dela med dig. Jag läser dig varje dag men är desto mindre bra på att kommentera...

    Heja dig!
    Kram från mig

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg