Personlig favorit med extra allt




Nu har jag legat i soffan flera dagar och glott på en tavla jag gjorde för ett bra tag sen. Det fattas något... där jag ligger och lägger på mig ligger jag även bra till för att se och tänka att jag borde resa på mig och ta ner ljusslingan jag hängde upp i julas, det kom lite saker i mellan och den har blivit hängande... Så här ligger jag som någon sjuk latmask och skyller på cancer för det mesta jag inte tagit mig för....
Ett plus ett blir två, det är inte bara av ondo jag ligger i soffan och köttar på mig, en och annan hjärncell har gått banans och poppar en ide då och då. Jäkligt mysigt blev det! Lite svårt att fånga känslan på bild, men tro mig, det är mysfaktor på tavlan "I kväll kan ni inte nå mig" numera!


I KVÄLL KAN NI INTE NÅ MIG 80x100 cm

Kommentarer

  1. Wow!!! Så fint!!! �� Hur mår du idag vännen? ❤️

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg