Oh no..

Fan.. nu är det måndag igen.. och cellgift i morgon.

Den här veckan har varit som förväntat, jag har varit mest i sängen. Gjorde en liten utflykt till stan, dålig ide. I går påbörjade jag en tavla som jag avslutade idag, mellan penseldragen satte jag mig och funderade på hur många veckor i sträck man skulle klara av att må illa utan att ta till drastiska metoder för att bli av med det. Jag börjar på fullt allvar bli lite knasig av att må så här. Kommer jag någonsin att bli normal igen...

Kommer inte i några jeans... snart är det så illa att jag måste köpa ett par större som jag kommer i. På två månader, fattar alla att det inte är ett skämt, jag går upp hysteriskt fort i vikt av det här.  Idag har jag tagit mig till vårt lilla fina 50-tals centrum för att äta ute med min donna. Jag måste hitta på lite sådana grejor eftersom jag mest troligt är den tråkigaste morsan i världshistorien och jag vet att efter i morgon så blir det sängen en vecka till. Jag gjorde mig i ordning och vi hade en mysig stund. Jag jobbar stenhårt att inte låta ångesten för i morgon ta över och det funkar så länge jag håller mig sysselsatt.

Åh...måste dricka kaffe nu, måste hinna allt jag tycker om i hela världen innan i morgon...blir tajt alltså..



Kommentarer

Populära inlägg