Vad är det som händer....

Den var inte min, men såg god ut :)
Vad händer egentligen... jag ändrar min blogg till en med dynamisk vy, jag kan inte hitta till mina länkade bloggar (känner mig som en gammal idiot....) tror jag måste ändra om till den gamla layouten igen, halva poängen med den här jäkla bloggen är ju ändå att folk kan hitta vidare någonstans. Här blir man ju stuck... finns inget håll att glida vidare åt. Dessutom har jag istället för ca 500 sidvisningar/dygn helt plötsligt över 2000 ... fattar ingenting. Kanske är det lättare att navigera bland inlägg på detta sätt, men det suger ju att alla gadets och framförallt att alla mina blogg-vänner ramlat bort. Hur ska jag själv hitta dom nu?
I dont get it. Operation återställ är på G.


Planka på Stekpannan

I går var det då det sista restaurangbesöket för veckan (den är iof inte slut ännu, så there might be more to come) besökte en restaurang på söder (Stockholm givetvis) som heter "Stekpannan". Helt OK, kanske inget ställe jag kommer längta till igen, i min smak alldeles för mkt olika rätter att välja bland vilket får mig att tänka på hur de har råd/möjlighet att hålla alla dessa råvaror färska? Det måste vara omöjligt. Dessutom var det ingen smaksensation. Jag körde en oxfile på planka. Det var gott, men thats it.
Servicen var bra, lite beroende på vad man gillar... om man gillar att bli avbruten i samtalet med kompisarna nonstop av servisen så var det kanon. Vill man vara ifred förutom när mat eller dryck levereras ska man inte gå hit :) Nått mitt-i-mellan vore kanon. Stockholm är kanske inte direkt känt för att ha restaurangerna överfulla med charmiga servitörer/servitriser, så man får väl ändå gilla det.

Fear Factor.... jag skulle ALDRIG gå med på nedan. Jag känner att jag på riktigt mår dåligt när jag ser det här. Jag fattar inte hur någon kan gå med på det.


Till och med Gud hänger med i utvecklingen, nu finns"Böne Akuten" (är det den man mailar när man vaknar en söndagmorgon efter krogen och det ligger någon där man "aldrig" sett förut?(( Obs, det är inget jag brukar göra, det var ett skämt)) Så, har du lite dåligt med tid så kan du maila in din bön så tar någon fin människa hand om den.
Seriöst.

Eventuellt världens finaste tandborste.
FURIX. Då har jag en fråga till mina cancerbrudar där ute, någon som äter Furix? Min fråga är egentligen om någon äter någon annan medicin mot "hela havet stormar" i kroppen, jag mår så jävla dåligt av furix, det måste finnas andra alternativ?

Kommentarer

Populära inlägg