REHAB


They tried to make me go to rehab but I said 'no, no, no'
Yes I've been black but when I come back you'll know know know
I ain't got the time and if my daddy thinks I'm fine
He's tried to make me go to rehab but I won't go go go
Hade Amy Winehouse åkt på Rehab så hade hon kanske funnits fortfarande... 


 Jag känner personligen just nu inget direkt behov, men kanske någon annan gör det, tipsar om Lydiagården, känt och erkänt ställe just för oss som genomgått en behandling för cancer. 
Jag tycker att det låter rätt nice att få åka iväg och träffa andra likasinnade, det finns ett uppenbart behov att få älta detta idiotiska skräp vi gått igenom, och att få älta rädslan för återfall och biverkningar, hur man hanterar sitt fortsatta liv och kanske få lite hjälp med hur man ska tänka, och hur man inte ska tänka.....Få skratta och gråta med människor som vet, som förstår, som kan sätta sig in i ens rädsla. Alla försöker, och alla gör ett fantastiskt jobb, men det finns bara en särskild grupp människor som verkligen kan förstå, och dom kan du hitta på Lydiagården. 


Jag vet att de har olika veckor, de har familjeveckor och andra inriktningar också, eftersom jag värnar lite extra om våra unga stackare som åker dit så har jag valt att puffa för denna vecka nedan. Vill ni veta mera kan ni gå in på Lydiagårdens hemsida, där får man reda på hur man kan få denna rehab vecka betald också. Kika påt!  

Kommentarer

  1. TUSEN, TUSEN TACK!!! för att du hjälper till att sprida informationen om Lydiagården. Stor Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg