I hela mitt liv har jag lita på mig själv, men nu behöver jag din hjälp

Kommentarer

  1. Oj, jag förstod inte detta.
    Vad menar du?
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha... ja, nu tror ni att jag blivit helt färdig.... Det är en mening i låten, du kanske inte ser/har lyssnat på videoklippet med Kents nya som ligger i detta inlägg :) Kan vara så att youtube klippet inte syns från iPad eller telefon, osäker. Jag gillar låten, eg bara det jag menar :D

      Radera
  2. Öööhhh, jag fattar inget heller?

    :) Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är en mening i låten, du kanske inte ser/har lyssnat på videoklippet med Kents nya som ligger i detta inlägg :) Kan vara så att youtube klippet inte syns från iPad eller telefon, osäker. Jag gillar låten, eg bara det jag menar :D

      Radera
  3. Ha ha, jag förstod. Inte min "te-kopp" om man säger så men just den meningen gillade jag också.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg