Hultling kämpade mot smärtorna i "Skavlan"

http://www.expressen.se/nyheter/hultling-kampade-mot-smartorna-i-skavlan/


Alla upplever det olika, har olika ont, mår olika dåligt, men medierna kan verkligen konsten att locka fram dramatik..... så kära BC vänner, ska vi gissa på att denne kände TV reporter fått sin första taxotere?

Här har vi haft dramatik minst sagt. När jag står på min balkong ser jag baksidan på Coop butiken 100 meter bort, innan man kan komma dit måste man passera en hårt trafikerad väg och övergångsstället där är
under all kritik. Jag tycker själv att det är läskigt att passera, och när man kommer i bil är det svårt att se de som ska gå över. Hör ambulanser och kollar ut, flera ambulanser, två brandbilar och några poliser, ser en bil i diket. Sen går jag genom lägenheten och kollar ut på gården på andra sidan huset, där står en tillknycklad bil, som jag senare får veta av vittnen till händelsen har varit med i olyckan vid övergångsstället, smitit, kört in på vår gård, genom en port som har två stora stenar för att man inte ska kunna åka in. Dom har kommit i sådan fart att de praktiskt taget flugit över stenarna. Sen har de kommit till en återvändsgränd på andra sidan gården och dragit. Med sig i bilen hade de massa gasflaskor, MC stövlar och någon DVD, detta tar de med sig och lämnar platsen springandes. Detta händer några minuter efter det att min dotter passerar valvet/porten de kört genom när hon skulle hem till mig.

I veckan blev mitt x´s bil stulen, de hade klippt upp stängslet för att komma åt den. Det var en Jeep, gammal och inte värd särskilt mkt pengar, så den ska väl användas till nått bus.

Vad är det för ställe vi bor på? ; /

Kan vi få en skön söndagskväll nu tack....

Kommentarer

Populära inlägg