Rätt och riktigt

Mmmm mums
Så där. Nu e det lugnt igen, samtidigt som mina trubbel med kärringpillrena rullar ur kroppen blir jag en skönare och gladare människa, livet och glädjen rinner tillbaka. Jag spenderade ett par dagar med att göra av med massa tårar. Över det mesta faktiskt, jag bara satt här och grät, tog tag i jobba grejor åt höger och vänster, nu känner jag mig lättare :D Kan vara för att jag inte åt på två dagar..... ;) Jag har som jag skrivit tidigare i min sjukblogg att jag inte kan gråta, så när det väl händer, när det brister så gör jag det ordentligt.
Min hjärna bearbetar kanske saker jag inte förstår. Någonstans ska ju hatet och ilskan rinna ut, det blir väl värre om den är "Bottled up". Tack för fina mail jag fått! Jag läser och tar till mig, och agerar därefter :) Jag har verkligen tänkt massor på sista tiden.

Idag har jag haft min sista semesterdag som jag försökt förbruka under fredagarna och på att gå tidigt för att hämta min donna. Nu blir det 100% på riktigt. Jag behöver sol och värme om det ska funka. Så om vädergudarna slår en kik på någon blogg så borde det vara min, och ge oss SOOOOOOL.
Holly har tagit bort allt hon inte gillar från den grillade mackan. .....




Idag har vi fixat pass till donnan, hon och jag har bokat en resa till Grekland, det ska blir så SATANS skönt att åka bort med bara henne, det är hon värd, och det är jag värd, femstjärningt med flera poler och fina rum, vi ska ha det GOTT!
Jag längtar! När vi suttit hos snuten och väntat i två timmar kände vi att vi nog behövde massa gott fika och mamma behövde utöka SONOS systemet med en ny högtalare, så vi kan lyssna i stereo, i olika rum eller på olika musik i olika rum. Jag fattar inte hur jag lyssnade på musik tidigare, det är en fantastisk pryl, fantastisk!
Nu är det snart dax för ridning, dotterns alltså, och denna helg ska jag på nått kul, men eftersom det är en present till en vän som inte vet hela grejen så kan jag inte skriva nått om det för ens på söndag. Återkommer med bilder då.

Hoppas helgen blir awesome trots skitvädret som utlovats.

Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg