Skelett

Obligatoriska 6 km igår. Kallt och grått.
Då så... illamåendet är ff där men tar inte över, jag fick någon överskottsenergi i går och tokstädade...jag är så rädd för att bli strandad i sängen och tvingas ligga där och titta på högar som
växer. Nu kan man käka från golvet och dricka ur toaletten... (omg va äckligt....)

Tog mig an en F50. Har inte haft inspiration men
i går kom en släng



Jag är redo för Gemzar nr 2. Jag känner starkt motstånd. Jag vill inte och illamåendet kommer direkt när jag tänker på det. Man ska inte må lika illa av detta cellgift som man får som singeldos men jag tror inte på någonting längre. Jag litar inte på ett skit. Jag går in med värsta farhågorna och tar allt som är under gränsen som ren bonus.

I morse var jag på radiumhemmet strax efter 7, väntade med alla andra ovärdigt sjuka på att bli stucken i armen och tappad på blod. Kl 8 fick jag sen nått radioaktivt insprutat i mina stackars vener och fick vänta i tre timmar på att skiten skulle hitta till rätt ställen. "Firade" väntetiden med en frukost för 210 :-... skulle ha tagit Grand i stället, dubbelt så dyrt, dubbelt så gott... but there is only so much you can eat at 9 in the morning.
Anyways så kan jag till Er Stockholmare som inte besökt den lilla (som i få bord, lugnt och trevligt) och supertrevliga frukosten på Reisen rekommendera den (och för er som är på besök är det även ett jäkla trevligt ställe att både bo och dricka drinkar på.)

Sen åkte jag då tillbaka till KS och låg still en halvtimme. Det gick ju bra. Frågan är vad plåtarna säger. .

Åkte direkt till jobbet och gjorde nytta resten av dagen. Nu ska jag ta och färdigställa en tavla jag började med i går.

I morgon kl 08 är det dax för insättning av PICC line. (titta inte på detta klipp om du är kräsmagad som jag... *hulk hulk*) Och kl 11 är det cellgiftsbehandling nr 2.

FUCK.

Kan bli nått... kanske

Kommentarer

  1. Håller tummarna stenhårt för att svaret på plåtarna blir bra! Lycka till med omgång nummer två, ge den där jävla cancern vad den tål! Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg