Jobbat

Idag jobbade jag, hela dagen tom. Gick bra. Huvudet är inte 100%. Men va fan, man kan inte få allt. Jag har mått kymigt hela dagen, vill äta äta äta, men jag har varit skapligt pigg, va inte alls särskilt jobbigt. Gick en promenad på lunchen och hängde på en kort stund på aw. Där åt jag lite för mycket chips... och min mage är inte riktigt på det klara med vad som händer så nu är jag sjukt trött... har ont i magen, men känner mig i det stora hela nöjd med dagen. 

Jag kände lite idag att jag nog är lite ledsen. Jag har mest varit arg. Men nu är jag lite ledsen, den där känslan av att inte få bestämma. Jag vill inte vara den där sjuka... jag vill bara leva livet, att det ska vara för mycket begärt. Jag vet att det finns ett slut på det här också men jag vill inte gå igenom det här igen. Jag vill inte ...vill inte vill inte... vill inte. 

Och nu så önskar jag mig att cellgiftet släpper tag om dom här jobbiga känslorna, det brukar lätta lagom till det är dax för nästa rond. Vette fan hur det funkar med den här behandlingen dock.. jag har nog inte riktigt fattat det här med att det är 12 behandlingar... det känner jag nu också att jag är jävligt osugen på .. ska jag dit igen på tisdag? No... vill inte. Idag vill jag ingenting faktiskt. 

Over and out

Kommentarer

Populära inlägg