Se så. Upp med hakan!

Idag är en bättre dag... min donna dansade in här efter en vecka hos morfar och fick mig helt att glömma hur tråkig min dag varit, jag skrattade mig till söms. Min tjej alltså... hur kunde hon bli så komplett och underbar? Jag är så mallig, hon har dessutom en humor som inte går av för hackor. Som sagt. Komplett.

Jag har min lista med frågor, jag kommer att få svar oavsett vad dom är, jag kapitulerar, jag har ingen kontroll och det är OK.

Tack för pepp. Jag vill skriva en extra rad till bc systrarna där ute, vi är fan grymma som inte blir forever psyksjuka av det här idiotiska tillståndet! Så är det.

Kärlek!

Kommentarer

  1. Det glädjer mig att du mår bättre! Barn är rena mirakelmedicinen bara genom att existera! <3 Du finns i mina tankar - always! Ge fan inte upp nu, det är sjukt lite kvar! KÄMPA! Puss & Kram!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg