Femte omgången startad

Och även om jag stängt in mig i denna värme och dragit ned alla persienner och ligger i sängen och sover/läser så mår jag lite bättre än tidigare. Planen med nya medicinen verkar funka. Nu är det mest den psykiska delen, jag kan inte förstå saker jag läser eller om jag tittar på tv orkar jag inte hinna med att läsa text. Den konstiga delen blir bra igen efter några dagar, det är skönt.

Jag väntar nu bara, väntar på att det ska vända. Nu är det klart att jag gör en CT innan omgång nr 6 och träffar onken för att få svar på den. Om de tycker den svarar för dåligt på cellgifterna så avbryts behandling och det blir operation, har den svarat bra på behandling så tar jag den 6:e och sista också... En del av mig vill bara ha bort den och slippa den sista omgången, en annan del av mig vill få alla gifter som går för att allt ska vara borta, men det blir som det blir...

Nu ska jag sova

Tjing

Kommentarer

Populära inlägg