Vad är vad är vad

Färger är livet 
Kvällens projekt!
Några bra dagar och en fantastisk kväll i går, jag hittade lite inspiration och hängde i målarrummet medan dottern och kusin Jack hade kul i andra delar av lägenheten. Underbart är kort. Har känt mig väldigt konstig idag, trött och febrig men jag har inte feber. Sovit halva dagen. Försöker hitta logiska förklaringar men dom har tagit slut nu. Jag känner mig stressad av att det snart är tisdag och börjar tro att det är psykiskt. Jag vill göra allt nu, städa, ha roligt, må bra, men det är bara en och en halv dag kvar och jag är jättetrött... ..Jag vill inte ha mera cellgifter. Jag orkar inte.
När jag är pigg känns det så enkelt, när jag är trött känns det jättejobbigt. Så är det bara. Varför händer det här mig....  Gilla läget.
Vad vore jag utan denna Donna 

Jag lever i ett parallellt universum.. jag äter så sockerfritt jag kan när jag mår bra, socker äcklar mig, det förstör så mycket, det finns liksom ingenting som är bra med socker. Samtidigt som jag sätter i mig allt i min väg första två veckorna efter cellgifterna.. suck


Nöjd med krukorna! 



Kommentarer

Populära inlägg