Ur askan in i elden

... mår bättre idag... jorå så att... dricker kaffe i detta nu och det smakar helt OK.. nästan lite gott. .. magen är svullen och ledsen 24/7 tror att mina tarmar inte riktigt diggar det här med att bli attackerad med gifter, tror jag får nöja mig med att inte vilja spy och acceptera att vara skengravid i några månader, och med tanka på hur det varit de sista två dagarna så välkomnar jag detta.

En läskig och alldeles alldeles underbar känsla är att leta upp tumören med fingrarna och en vecka efter första herceptinet känna att tumören är mindre, kanske 1/3. Det här betyder utan onkologens expertis, att min tumör svarar på behandlingen. Inget är ju bättre än det oavsett hur jag mår just nu.

Idag är det dax för Gemazar. Can´t wait.


Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg