HÅLL KÄFTEN VECKA

Idag mår jag fan nästan bra. Och vad är det för dag? Jo det är TISDAG och ny behandling JAG TROR JAG BLIR TOKIG PÅ RIKTIGT...

Man kan säga att jag för första gången igår var helt "ok" i går då jag både duschade och klädde på mig och träffade en vän. Jag var sjukt trött efter lunch och fick sova lite för att orka med kvällen som bestod av städ eftersom denna lägenhet lätt blivit eftersatt i dammets skugga...
Jag äter nu tre primperan om dagen, jag mår illa hela tiden och EMEND har inte hjälpt mig särskilt mycket så här efteråt har jag haft min värsta vecka hittills, denna vecka har illamåendet blandats med en förlamande trötthet och biverkningar av cortisonet.
Men jag ser ljuset.... jag är samtidigt med ångesten för dagens gift euforiskt lycklig att det är 2 hela veckor kvar till nästa stora omgång. .. Även om jag mår piss en vecka nu så har jag kanske ett par dagar nästa vecka när jag mår bra. Jag längtar så mycket att jag vill gråta lite, jag blir rörd av tanken.

Hållkäftenveckan går ut på att alla bryr sig lika mycket som vanligt om hur jag mår, och jag mår så dåligt att jag tänker "håll käften" när människor runt mig bryr sig... Då kan man ju undra om jag är en otacksam jävel... men nej då, jag är bara så full av gift att det inte går fram till min hjärna utan hamnar i "när jag pallar" hålet i min hjärna. Jag känner mig som den ensammaste människan i världen där jag ligger i min svett och mår dåligt och blir förbannad på alla "du fixar det" "du är stark" "det är inte långt kvar".... FUCK YOU TOOOOOoooo

Men nu är jag mottaglig igen. Tack alla som står ut med mig... jag försöker verkligen vara stark, jag är det så mycket jag bara kan, men jag kan inte ljuga, jag är både rädd och less... och det händer att jag tycker lite synd om mig själv ;)

Jag hoppas att alla tar alla tillfällen i akt att älska sina nära. Glöm inte hur fort livet kan ändras.

KÄRLEK


Kommentarer

Populära inlägg