Bah...

Trött... va fan. Nu är jag trött... inte "sova trött" utan liksom.. can´t get out of the f*****g couch trött.. och när jag gör något, går tex, så slår hjärtat fort fort och jag blir helt färdig. Jag får ont i benen. Jag har ingen lust. Ingen lust med nått faktiskt.

Googlar på saker och hamnar i olika sätt att räkna ut prognosen.. överlevnadsprognosen som räknas i antal % som överlevt fem år efter sjukdom... det är inga fantastiskt positiva siffror.. förra gången var det väldigt mycket bättre. . Men man kan ju vara den där lilla procenten som klarar sig. I fem år. Åh gud så uppiggande ...

Jag har ingen lust att opereras, ingen lust med klimakteriet, ingen lust med fler behandlingar av något slag, ingen lust med cancer.

Dagens tavla.

Kommentarer

  1. Fuck cancer, heja dig!!! Skönare behandlingsfria dagar kommer. Och tack för bloggen, den är fantastisk, trots att den handlar om skit.
    /Karin

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg