Så där ja!

Nu. Det tog bara ett par dagar, men det var jobbigt nog. Jag kom inte "in" i min blogg. Det fanns ingenstans att logga in längre. Den här "dynamiska vyn" som jag envisas med att vara någon jävla beta testare på har mest gjort mig besviken. Jag tycker den är snygg, men den är absolut inte praktisk!

Så, helgen som var. Jag befann mig på Tolfta Gård med mina barndomskamrater, en av dem fyllde 26 (typ..) för ett tag sen och nu skulle vi fira lite, så hon fick packa väska efter bästa förmåga och hänga på för att bli glatt överraskad. Vi är gamla (inte gamla, unga, men gamla ni vet) häst tjejer, så det var väldigt roligt! Jag måste rekommendera det här stället å det allra varmaste. Glada, pigga och friska hästar, fantastiskt läge, underbar personal och grymt boende. Allt en tjejhelg behöver! Vi hade både tur och otur med vädret, men det spelade liksom ingen roll. Två timmars ridning på lördagen vid ankomst, sen middag och ett glas vin framför brasan på lördag kväll, och sedan två timmars ridning igen innan hemfärd på söndag. Och nästan gratis. Detta ställe ligger någon mil utanför Katrineholm. Det var en supermysig helg!













Kommentarer

  1. ÅH VILKA UNDERBARA BILDER.
    Jag blir nästan avis när jag ser dem. Vill också andas lantluft <3

    Kraam

    SvaraRadera
  2. Åh - tack för att du ville dela med dig.
    Hittade hit via Stoffisen (pekar uppåt)

    SvaraRadera
  3. Så härligt det såg ut!
    Dom är ju för mysiga de små skogstrollshästarna.
    Det var på tiden att få se dig på en häst tycker jag !

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg