21 maj

Första mötet med bröstrekonstruktions gänget. Känns magiskt.

Kommentarer

  1. Önskar dej lycka till & hoppas det blir som du önskar. Jag har bestämt mej för att köra & få nya tuttar men det blir silikon för mej. Att ta av mitt egna skulle bli för lång operationstid & ärr på ryggen..Å ögonbrynsmaken är guld värd,,,finns obefintligt med bryn här oxå. Kramen

    SvaraRadera
    Svar
    1. Halloj! Ja, det blir nog silikon här också eftersom jag redan har det, om det inte blir expanderprotes på ena sidan, antar att det blir samma på andra då, jag vet inte hur dom löser det här... det är det där med strålningen. Antar att jag får veta den 21 maj. Lycka till med brynen!! Hoppas du snart får nya fina :) KRAM

      Radera
    2. Ja det är ju strålningen som är lite knepigt med men jag har 60 % att det blir bra på min strålade sida & de känns bra.
      Brynen kommer nog inte mer än det som är nu men Kicks ska ju tjäna pengar oxå =)
      Kramen

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg