Plötsligt händer det...


Ev hade den här snubben som äger den grå bilen en värre morgon än mig..... snyggt..
Ville inte gå upp i morse, ville sova vidare och vara mer ledig. Jag har haft en supernice påsk!
Bra början
Did my thing at work... höll på att somna vid tre, jätte jätte trött... men jobbade på och sen blev det dax att gå hem. Blåste iskallt, regnade och tunnelbaneresan hem tog en evighet... äntligen hemma, åt, öppnade posten blev chockad över hur dyrt ridning är per termin för en 7-åring....
Nästan exakt ett år sen. Brun peruk
Kände mig iskall och tappade upp ett bad, lite vin och sen skulle jag sova, trött...

Sitter där och tänker att det är för varmt... sen tänker jag att... jag vill springa... Springa? Nu? Ja. NU VILL JAG SPRINGA. Kliver upp, kollar vädret, det regnar och är mörkt. Drar bara på mig det första jag hittar och drar.
Nu känner jag mig så där adrenalin/endorfin pigg och kommer aldrig mer att somna, och jag mår så fantastiskt bra, plötsligt händer det, suget kommer och det bara händer. Herregud vad det får mig att må bra, det är rent löjligt.

I love it!


Bättre slut
Fuckcancer mössan ger extra energi! Nya vantar, verkligen fantastisk uppfinning, fingervante med iPhone finger och vindskydd att dra på över fingrarna. Dock inte vattentäta alls...

Den osminkade sanningen i April 2011


I favorit peruken April 2011, mycket jobb med att sminka dit ögonbryn och någon form av öga. Fy fan va nice det är att den här skiten är över. Det är ju bra kan jag tycka nu att jag snöade in på småsaker som hår och ögonbryn och grejor. Alternativet var kanske att sitta och gråta i väntan på att dö ;) 

Kommentarer

  1. Härligt Ida! Några ggr till, så kommer du snart att känna att du verkligen vill springa! Nu börjar jag hitta dit, ÄNTLIGEN!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Härligt!!!
    kram Annica A

    SvaraRadera
  3. Härligt!!! Grymt bra gjort!! Min träningsmotivation är som bortblåst... Så trist :( Var superpeppad för en månad sen, men sen kom en trist förkylning och pajade.... Nu är jag frisk men inte sjutton har jag börjat träna igen. Planen är att börja nästa vecka, får se om det håller! KRAM Ann

    SvaraRadera
  4. heja heja heja, nu är det du som är min motivation :-)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg