Med cancern i backspegeln

..så börjar jag genast lägga fokus på nya fransar och utsvängda jeans...

Jag älskar när dom här bisarrt oviktiga tankarna kommer, när jag bara skiter i allt sorgligt och grottar ner mig i nya rynkor (som verkar ha kommit sjukt fort senaste halvåret? Jag känner knappt igen mig själv... i den här takten kommer jag behöva ansiktslyft innan jul.) och tunt hår...
Jag vill ha ett par sjukt snygga jeans, jag tror ju fortfarande att jag ska börja i skolan denna vecka och måste ha nya kläder och ny väska.

jag ska eventuellt chansa att kasta bort en tusenlapp på nya fransar... skulle bara vara så jävla irriterande om onkolghelvetet (*helvetet = inte förknippat med en människa utan själva grejen med onkologi) förespråkar en sväng med EC...
Men då var det ändå värre med mina nya bröst 2009 som kastades i sjön 2010- Det kommer jag inte att glömma så lätt.

Tjo!

Kommentarer

  1. Visst är det underbart att kunna fundera på värdsliga ting som mode och skönhet :) Håller alla tummarna för att du snart kan bränna pengar på både schyssta jeans och nya fransar.
    Kram ��

    SvaraRadera
  2. Haha jag tycker lätt du ska satsa på fransar. Mina övre sitter kvar den här omgången men de undre har försvunnit. Så även om de säger EC (vilket de inte kommer göra) så kanske du får behålla dom? Dom rasar väl ändå inte direkt heller så liiiite värt det kanske det kan vara!
    Och jag älskar din humor - och älskar att du kan se det komiska mitt i allt elände!!
    Kraaaam

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg