Livet här kommer jag. Krossa mig.

Min favorit sida på FB. Villfarelser. Inte ett enda tråkigt inlägg. Spot On

Jag lever i en "sliding doors" värld. Jätte frisk och (ja, alltså jag känner ju inte att jag har ont, känner mig lite stel och konstig i armen och har lite "ont i skinnet" men...) jag har denna vecka tänkt ett par gånger att "nä men om man skulle börja jobba då"... och så kommer jag på att "juste... jag vet ju inte vad som händer eller inte händer förens den 25 Augusti"...

Så konstigt det här med att bara vänta... ? Mycket sådant i den här branschen måste jag säga...

Kommentarer

  1. Nämen en villfarelser-älskare. Till. Min dotter funderar på en tatuering...själv vill jag ha den om hasch på väggen.
    Ta hand om dig
    Den lungtransplanterade med ett kort livsspann

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg