Cheatday

Kära dagbok....

Jag har ätit chips, godis, choklad och sugarcoated nuts idag. Jag har kört sockerfritt i två månader nu och jag har mått otroligt bra (förutom i början innan kroppen fattat att den skulle ta av fettet för energi istället för socker och kolhydrater) men de sista dagarna har jag varit helt orkeslös och ofantligt trött. Jag tror som jag redan skrivit att det är avvänjning av medicinerna mot smärtorna som jag ätit några veckor, dom är starka och ger jobbiga utsättningsproblem. Jag har tyckt väldigt synd om mig själv och gett mig själv 567 st anledningar till att jag verkligen var värd MUMMA OCH GOTT GOTT

Jag kan bara säga efter mitt lilla "återfall" att det var verkligen inte värt det någonstans. Det var inte gott, inte ens från första tuggan, inte en enda tugga. Fy fan för den där skiten.

Då hoppar vi upp på hästen och gör om och gör rätt!


Kommentarer

Populära inlägg