Hängig

 Nä idag känns det inte så bra. Jag vet inte om det är en förkylning i antågande eller om jag har biverkningar av cellgifterna. Har varit pigg och i farten sen behandling i fredags, men i går kväll var jag trött och i morse startade jag dagen med en lång promenad som kändes som vanligt för att sedan mest sova hela dagen.

Jag vet inte riktigt vad grejen är... magen är OK, mår lite kymigt som vanligt men inte alls farligt. Nu är det den nyfunna tröttheten som är jobbig. Jag upplever en något mättad kognitiv förmåga också... jag har alltid svårt att hitta ord (har pågått sedan jag fick min första behandling 2011) men nu är det seg kola som runnit in i ordkontorets del av hjärnan. Känner mig inte långsam annars i tanken, men det dyker upp fel ord och så. Kanske pga. tröttheten. Hoppas det är en förkylning som lutar och som går över. 

I mitt fall kan det ju vara 1000 saker, kanske har jag helt enkelt lite dåliga blodvärden, det är väldigt vanligt i branschen. 

Nu blir det snart något riktigt lätt för hjärnan att hänga med i, farmen... So long!



Kommentarer

Populära inlägg