Svenska Hollywood fruar...

Jag måste bara undra vad det är som har hänt i dessa kvinnors huvuden? Jag förstår verkligen inte. Tyvärr måste jag erkänna att jag finner det högst underhållande. Allt utom det jag anser vara en form av övergrepp på den där stackars ungen till Gunilla, kärringen som försöker använda sin stackars dotter för att leva genom. Henne hatar jag. Och är det rätt att använda sig av denna sjuka kvinna med stackars ungen som underhållning....

Nu börjar bli riktigt intresserad och sugen på extensions. Någon som har testat det och som då haft riktigt kort hår från scratch? Jag undrar om det verkligen kan bli snyggt. Det kostar ju en del... man vill alltså att det ska blir schyst!

Kommentarer

  1. Du är så snygg. Varför krångla till det :-)

    SvaraRadera
  2. Hej igen! Såg att du hade kommenterat att du var skeptisk till Rehab(gårdagens block) för att du kände att du inte ville gräva i gammalt. Det tyckte jag inte att vi gjorde utan istället var det - Hur går jag vidare med allt det här i bagaget. Jag vill inte heller gärna grotta ner mig i sjukdom, men jag ska säga att vi var ett gäng på 14 kvinnor och jag tror aldrig att jag skrattat så mycket på en vecka som jag gjorde där! Vi var en salig blandning av människor som hade skitkul ihop, men som givetvis också utbytte lite erfarenheter om vad vi varit med
    om mellan varven. Jag mådde väldigt bra av att ha varit med om den här veckan och vi har fått en kontaktlista och nu har vi bestämt oss för att åka iväg på SPA tillsammans i mitten av november! När det gäller dagens blogg kan jag hålla med - den där Gunilla är väl lika jobbig som Anna Anka. Ha det bra!

    SvaraRadera
  3. Jag håller med dig om den stackars flickan. hennes mamma bör få hjälp! Jag tror att somliga rika damer är snurriga i huvudet av all pengar och är så in i bomben materialsitiska.
    Ha en fin dag. Tali

    SvaraRadera
  4. Hej Ida! Jag har också funderat på extensions när håret har börjat växa ut. Tyvärr fick jag info om att rekommendationen är att bara förlänga lika långt som håret är, alltså 1 dm hår= 1 dm förlängning. Blir inte mycket till hårsvall då... :( Annars blir det tydligen inte snyggt. Men det här är ju bara vad jag har hört. Finns säkert frisörer med annan uppfattning. KRAM! Ann

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg