Rosa Bandet Gala och BH's.



Ja, ikväll är det dags för galan!? Inte för att jag har lust att titta på den, men jag hoppas att andra gör.... jag kanske gluttar lite, zappar förbi lite...kanske, får se.... urk.
Jag skulle så gärna vilja att min insamling nådde fem tusen kronor till den sista oktober... det borde gå?! :) SKÄNK STÅLARS TILL CANCERFONDEN VETTJA.... ! Yay, det är kul att skänka!

Idag har jag letat BH. Om det var svårt att hitta någon bra tidigare, men två bröst... ja, då är det ingenting mot vad för det är nu, med ett och ett halvt. Bara så ni vet, när ni står där och svär över för små, stora, konstiga, fula kupor och sladdriga band... tänk då, att det kan alltid bli värre ;)
Men skam den som ger sig.....skam skam skam... 800 spänn senare, blå och fin, bra plats för kycklingfilen som ska fylla upp vänster kupa. Urk... igen. När fasen ska man få ett nytt bröst egentligen. Nu vill jag ha ett nytt bröst. NU.
Det är inte tjejen på bilden som skriver texten TYVÄRR.... Inte ens lite kände jag mig så där när jag prövade underkläder idag... men den här BH´n e ett hett tips till Er enbröstade syrror där ute. Calvin Klein.

NeuLash... va fan. Jag kan alltså inte använda dom där dyra dropparna. Det ser ut som om jag gråtit i ett dygn, jag tål inte ögonfrans serumet ?! JAG?! Jag tål för fan ALLT... hur kan JAG inte tåla det här?? .... SUCK.

Kolla in den nya bloggen i min lista. En kompis till mig som jag verkligen beundrar när jag läser det han skriver. Det är starkt och ärligt. Han skriver väldigt bra tycker jag! Bloggen heter "Insikt och vägen tillbaka".

Nu har jag fått bilder på mössor och tavla som snart kommer upp här till försäljning!

Trevlig kväll!



Kommentarer

Populära inlägg