Ung cancer

Var med och stötta ung cancer! 
Ung Cancer är en ideell organisation för unga vuxna cancerdrabbade, 16 – 30 år. Vi jobbar aktivt för att göra skillnad och har som primärt mål att förbättra dessa människors levnadssituation.
Ung Cancer finns här för att göra din röst hörd och dina behov sedda, i din kamp mot cancern.

Stöd dem genom att köpa deras fina pin "fuck cancer". Jag köpte själv 16 st och har gett bort till vänner och familj. Den kostar endast 25:- och kan köpas på deras hemsida www.ungcancer.se eller köp den genom cityscoop som just nu kör en välgörenhetskampanj för att hjälpa till och stötta ung cancer. Här hittar ni dit 
Går ni också in på cityscoop´s Facebook sida och gilla dem så går en krona per varje "gilla" till ung cancer. Alla pengar går oavkortat till ung cancer, och det är givetvis fri frakt i hela landet! SHOPPA LOSS!!

Kommentarer

  1. Heja ! Bra att du gör reklam.

    SvaraRadera
  2. Ska genast gå in och köpa.

    Häftigt att håret växer så fort. Tänk så tjockt och fint det kommer vara. Du är skittuff i kort hår!

    Härligt att cykla och röra på sig.

    Ha det toppen!

    Kram Mia (svaneholmskan)

    SvaraRadera
  3. Ja... en del saker känns roligare att göra reklam för än andra. Ung cancer tilltalar mig som organisation (inte för att jag är i rätt ålder och drabbad utan för att jag ... jag vet inte, känner med på nått sätt ;)
    Sen är ju pinen jäkligt tuff :D

    Ja det växer som ogräs, I love it ;)

    KRAM

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg