Köttfärspaj

Normala människor lagar förmodligen egen köttfärspaj, men jag är inte normal och lagar så lite som möjligt själv, och idag ville jag ha just köttfärspaj. När man väl ska äta en så vill man gärna att den skall vara tillverkad i dalarna. Till slut hittade jag en som var tillverkad i just Dalarna, vilken tur jag hade! Vet inte varför, men det känns tryggt. Dessutom är den bakad med omtanke. Det kan inte bli bättre!
Burr... det blit inga fler sådana här, fy va inte gott det var

Kan inte låta bli att alltid kolla kontakt annonserna i tidningen, det kan ge en några sköna skratt. Det här är en favorit i repris. Jag bara älskar den. Man ska absolut vara ärlig, och leta efter någon som älskar en som man är, den här snubben lägger verkligen alla kort på bordet. Skulle kunna döda för att få veta om han träffade någon till slut.
Röker, tråkig och tar medicin, toppen! 

Kommentarer

  1. Härligt att du är tillbaka :))) kram Marie

    SvaraRadera
  2. :) Haha... ja, jag bara funderar på va fan jag ska skriva om. Det blir högt och lågt;D.
    Kram!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg