FEST

Ja... i min tidigare "sjukblogg" så lovade jag mina vänner att jag skulle ha fest när jag blivit frisk, och nu är det dax för den festen, på lördag ska jag tillsammans med vänner fira livet, fira allt som finns att fira. Jag ser verkligen fram emot det här kalaset, det kommer att bli galet roligt. Tillsammans med mina syrror kommer det att riggas för party hemma hos min mamma på landet hela veckan, det har fixats rökmaskin, mixerbord,  och grejor, partylampor, champagneglas, partytält och massa annat kul. Det blir inte bättre än vad man gör det, eller hur är det nu man säger?
Ja, fan vad jag ser fram emot det här partyt. Och jag ser väldigt mycket fram emot att få bjussa alla runt mig som också blivit ofrivilligt drabbade av min sjukdom bara för att de råkar vara nära och känt att de måste ställa upp ;) Haha... nä, men helt ärligt, det stöd och uppmuntran jag fått i en jäkligt trist och rent ut sagt vidrig tid är värt att fira. Jag har helt enkelt världens finaste familj, vänner och kollegor, DET är värt att firas!
 JA VA KUL!!!!!!!!

Kommentarer

  1. Härligt att du kan ha din fest och fira!!! Så glad för din skull. NJUT och FIRA ordentligt!!

    Kramar!

    SvaraRadera
  2. Ja, njut och fira livet allt du kan, det är både du och dina nära värda! :-) Vad hade man gjort utan dem?

    Stor kram från Helena

    SvaraRadera
  3. Jippi!
    Ha det bäst på lördag!
    (och grattis i förskott, för det är väl dags snart, för att fylla år oxå?)

    KRam!!!

    SvaraRadera
  4. Helenorna: Fylla vadå? Jag fyller inte år längre ;) Ja, va fan hade man gjort utan dom? Dött kanske..... av tristess och sorg....

    Loppan: THANKS!

    KRAM

    SvaraRadera
  5. Kuul -Det låter som det kan bli hur bra som helst - rökmaskin och mixerbord !! Önskar dig ett superduper kalas med allt glam som finns !

    Because we are worth it !

    SvaraRadera
  6. Ja men eller hur Karin, värsta 90 tals partajet ;)

    KRAM

    SvaraRadera
  7. Härligt Ida....kör så det ryker !

    SvaraRadera
  8. Finns många anledningar att ställa till med fest, tycker du har en av de absolut bästa! Go PARTY girl :) Blev själv kallad för disco-Maja igår,blev liksom lite hemmadans fram på småtimmarna...
    Kram från Maja

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg