VÅR!!

 Hoppas ni hade en trevlig Valborg! Det hade jag :D

Dessutom hade vi en liten oväntad speciell händelse. Jag kan inte riktigt förklara hur det gick till, det är något oklart, men min dotter ramlade i fontänen... hon är ju bara 7 så det behöver inte alltid vara alkohol inblandat för att det ska bli knas på Valborg. Hon blev chockad stackarn, men nu skrattar vi åt det :)
Vad kan vi dra för slutsats av den här bilden? Converse funkar alltid?
Här ser vi skovalet av människor i åldern 3,7, 29, 30 & 36

Finaste kusinerna, en väldigt duedated gravid kvinna och hennes man :)
Nu är jag väldigt väldigt exalterad för den nya systerbäbisen som ska komma any day!



Kommentarer

  1. Åh vad glad jag blev att din/ er valborg blev bra. Min var lika, jag låg i soffan med en stor rotweiler helt ok :D

    Kram fina du!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg