Pool läge

Här sitter jag i solen vid poolen och (och gluttar på vattenpolo killarna.... Nä det gör jag såklart inte ;) börjar tröttna på solen?! Det får man ju liksom inte göra? Det är nästan fult att tröttna på solen? Dock är jag förpassad hit minst 20 timmar till för min dotter är långt ifrån nöjd. Hon var helt klart en fisk i sitt tidigare liv. Nu har hon dessutom träffat några vänner. Jag vet inte hur dom kommunicerar för jag förstår inte ett enda ord dom där flickorna säger, kan inte ens lista ut varifrån dom är. Kanske Island .... Barn är ändå fantastiska på att nätverka :)

Även om jag känner mig klar med solen så kan jag inte påstå att jag saknar jobbet. Dock satt jag och tänkte i går att det måste vara hemskt att vara ledig jämt, då skulle jag nog sitta och bara längta efter att få jobba", det fyller trots allt sitt syfte... Konstig mening, kanske inte korrekt men ni fattar.

Ang att sola det strålade området, tack för påminnelsen, eller jag vet inte om jag hört nått om det. Det är bara en trekant som sticker fram ur bikinitoppen, den smörjer jag ordentligt så det borde inte vara någon fara, men jag så att den lilla biten blivit brun snabbare så det är nog ett känsligare område. Nu känner jag mig lite osäker på var jag eg är strålad, tror det är bara på kanterna mot bröstkorg och sen har jag fortfarande en brunbränd markering vertikalt över bröstet, men själva bröstet är inte strålat tror jag... Eller... Jag vet inte, det är hur som helst inte aktuellt att sola topless, den tiden är förbi gott folk.... Har aldrig varit i tiden för mig ändå. Vilken tur för mig, som inte får ;)

Vi har nu haft både söndag och måndag med riktigt fint väder, det blåser lite men är bara skönt! En glad upplysning till BC systrarna som som jag lider av rinnande näsa och ibland ögon (gissa vilken biverkan av vad..) att jag har inte torkat nosen på hela veckan, så värmen måste ha någon inverkan. Skönt. Börjar annars fundera på en riktigt gammal hederlig näsduk, kan man säkert hitta på NK ;)

Igår fick vi någon invasion av gräshoppor. Äckligt.

I morgon blir det SPA manikyr/pedikyr för stor och liten!

Kommentarer

  1. Åh så skönt du har det! Ungar är verkliga nätverksgurus. Det jobbigaste blir när de i nästa skede säger " Kan inte vi äta middag med deras familj?? Snälla!!" Hmpff...det är då det visar sig att den sociala kompetensen avtar med stigande ålder ha ha! Läser din chef din blogg;) Klart som faan att man hellre ligger vid en pool och ser sin dotter virvla fram i vattnet än att vara på jobbet...eller?? Jo every day of the week!!
    Kram på dig

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja men eller hur, jag var rädd för det där, men dessa kompisars mammor och pappor hade fullt upp med typ 100 ungar, och jag hade ALDRIG gått med på det. På det sättet är jag sjukt osocial ;)
      Vet inte om han/dom läser, men jag tror inte det kommer som någon överraskning ändå ;) Haha....

      KRAM!!

      Radera
  2. Åhh så härligt !! Njuut!!
    allt-flyter-Karin

    SvaraRadera
  3. Åh, vad underbart att få vara lite ledig. Passa på och njut ordentligt nu.

    SvaraRadera
  4. Härligt!
    Detta är ni värda :-D

    SvaraRadera
  5. <3 på er /Filiz

    SvaraRadera
  6. Nu har jag förskt att kommentera i flera dagar men det går inte! Hm..

    Hur som, nu gick det ju fram :)
    Lycka! Ser helt underbart ut.

    Kram till dig bästa!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg