so put your leather on...

Wtf is up with this? Jag fick på riktigt ont i ögonen när jag fick se detta på TV i morse. Jag vet inte men det känns hopplöst ute med just denna shade i ansiktet, Jag blir också lite rädd, jag vet inte varför.

Fick inte plats med nått i lådorna och fick för mig att jag skulle rensa lite... jag hade en del papper, högen till höger är bara en liten del av alla de kallelser jag fått det senaste året. En del av dem minns jag inte ens om jag varit på eller ej... förmodligen. Högen till vänster är läkemedelslistorna och läkemedels scheman. Man ska inte klaga nu när det faktiskt bara är ett piller om dan, det är faktiskt ingenting!

Jag är ordentligt förkyld, skulle nog kalla det sjuk faktiskt. Gjorde en milkshake, det var gott, men nu då.... för risig för att hitta på nått, och för pigg för att sova. Stackars mig ;)

I morgon händer det nått stort. Jag sa vid ett svagt ögonblick till min syster att jag kunde ta hand om hennes katter när de får sin lägenhet stambytt. 7 veckor, starting tomorrow. Jag har ingen aning om hur det kommer gå, eller vad jag gett mig in i, jag vet att jag inte gillar katthår... Det känns lite som att ta hand om någons bäbis, det är läskigt. Det måste jag väl fixa, jag är ju för fasen uppvuxen på landet. Im frickn gonna be catwomen!
I CAN DO IT! Om jag inte kan, så kan min dotter ... :)



Kommentarer

Populära inlägg