Och så blev livet fullkomligt

"kolla vad vi hittade"
www.usagodis.se
KÄRLEK

Japp. Jag har längtat efter Red Vines i år nu. Det är mina allra allra bästa favvo godisar. Det har bara funnits ett major problem, dom har aldrig funnits i Sverige, tills nu...  Jag ger min bästa hand till USA Godis på Upplandsgatan 6 i Stockholm, alla som bor i stan, gå dit and nock your self out i ett mecka för godis-älskare, gå dit och stöd dem så jag fortsatt kan gå dit och få mina Red Vines (mer än vart femte år när någon åker till staterna och lyckas hamna i en delstat som säljer dom... ) 


När jag åkte tillbaka till landet för att hämta upp min donna
i går hittade jag den här.... hur ska man kunna sluta med allt
gott när det ser så inbjudande ut?
Det började med att min syrra skickade ett SMS "kolla vad vi hittade"... jag trodde jag skulle ramla av trottoaren... sen tog jag mig dit, och det fanns verkligen... Detta är en lyckodag utan dess like. Thank heaven for Red Vines !! Idag har jag handlat dessa för 260 svenska kronor :)

Världens bästa bild, det är underbart att vakna och se det här.
Vad hände här liksom....
True, false, null, string... låter kinky.
3 Januari, kunde ha varit en sommar morgon

Kommentarer

  1. Visst är det underbart när man hittar ngt man saknar och längtar efter. Lyckan är gjord för dig :)
    Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg