PIP implantat och cancer

Ja. Nu är det stort rabalder runt PIP implantaten. Fortfarande har jag inte hört någon svensk kvinna som liksom jag råkat ut för cancer. Det är jag så klart glad för. Jag vet inte om jag tror att jag fått det från implantaten, men jag har verkligen mina funderingar. Särskilt på grund av min unga ålder i cancersammanhang och att jag inte verkar ha någon ärftlig risk för cancer. Jag är för ung helt enkelt. Fy fan va äckligt det är att ha skit i kroppen.
Det är massor som skrivit till mig angående detta, och det är kanske mest de kvinnor som haft problem med implantaten, det har även jag, förutom den lilla cancergrejen så ramlade mina PIP ned 4 cm de första 6 månaderna, så när jag sträcker upp handen i luften så sitter bröstvårtan längst upp och det ser helt jävla galet ut....
Det verkar som om flera kvinnor med PIP har ont också?? Det är anmärkningsvärt, vad är det som gör att det gör ont? Är det någon som haft dessa och nu fått ut som, var dom hela och har det blivit någon skillnad efteråt?
Fortsätt gärna att höra av Er.

Vill man vara fin får man lida pin, det är uppenbart.....

Det gör inte saken bättre att det är denna man som bestämt sig för att lägga i industrisilikoni PIP  istället för det som skulle vara i dem.... jag hatar den här äckliga gubben. Hoppas de hittar honom och att han får sona sitt brott. 

Kommentarer

  1. Läskigt med de där implantaten :( . Hoppas verkligen att de får tag i gubbf-n!

    Imon ska jag åka många mil för att få besked på min ärftlighetsutredning. Fy, vad jobbigt det är med dessa läkarbesök. Ångesten lägger sig som en ond knut i magen.

    Kram Anna B

    SvaraRadera
  2. Hade de visat gubben på bild för alla som valde implantat hade nog ingen tagit de han gjort. Han såg inte så tillförlitlig ut..

    Kram !

    SvaraRadera
  3. Fy vad läskigt!
    Precis som Karin skriver, det står ju "skum gubbe" i pannan på honom

    kram

    SvaraRadera
  4. Min systerdotter är fotograf och bad mig förmedla detta.
    Just nu finns det fler fotografer än ansökningar.
    Fotograferingen är gratis för alla familjer med barn under 13 år, där någon i familjen drabbats av en livshotande sjukdom.
    Förutom fotograferingen får varje familj en skiva med de högupplösta bilderna, en fotobok och en förstoring.
    Ansökan för att få vara med i projektet Essence Vitae sker via vår hemsida. www.essencevitae.com

    SvaraRadera
  5. Alias: "Fått fel vara" och "Grundlurad"28 januari 2012 kl. 00:33

    Hej! Hittade din blogg genom Google. Om du inte redan är med, så gå med i plastikoperationsforum.se. Vi är flera drabbade där som diskuterar i olika trådar. Sedan finns det en sluten grupp på Facebook som heter Pip bröstimplantat. Där finns en tjej som har tagit kontakt med en advokat som har gett en del bra råd. Jag vill inte lämna ut hennes namn här... Det finns även en namninsamling på namninsamling.se. När jag googlar på Pip och hittar tjejer som diskuterar/berättar om detta på andra sidor, så lämnar jag tips till dem om dessa sidor. Vi är många där, men behöver bli fler. Det är bra att inte känna sig ensam.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg