Nervös

Ok. Cheatday var värdelöst och så långt ifrån värt det det kan bli. Min natt var med ett enda ord beskrivet " förjävlig". Med flera ord beskrivet så ... jag sov inte på hela natten, fick ont i kroppen, myrkryp i benen, svettades äckligt mycket, korta stunder somnade jag till och då drömde jag mardrömmar (som innehöll strimlad vitkål, dont ask....)
Så. Den enda natten jag hade behövt sova ordentligt då jag varit på jobbet hela dagen för att gå igenom lite inför att börja igen, gick åt helvete. Jag kommer aldrig mera att ta en sådan där "cheatday" alla typer av aktiviteter som innehåller ordet "cheat" är inte bra aktiviteter, det hör man ju  på ordet, right?
No more cheating. .. kan låta roligt säkert, men det var den värsta natten jag haft senaste halvåret. Glömmer jag bort den här natten och hur illa min kropp vill mig när jag äter godis så har jag förmodligen tappat hjärnan. Sådant händer... men.... nej tack.

Just nu kämpar jag för att inte somna för tidigt. Det var väldigt roligt på jobbet, och jag saknar det. Ja det gör jag, i alla fall alla fina människor. Jag saknar inte 99% av det folk sysslar med på stället som kallas jobbet och det är stress. Jag fick en liten lätt ångest när jag tänkte på hur stresskänslig jag var efter förra omgången, men jag tror att mycket av den var pga cellgifterna FEC (numera EC) som förstörde min hjärna lite... Med stresskänslig menar jag dock inte att jag stressade upp mig, utan att jag faktiskt inte KAN stressa längre, det är ju bra i detta klimat vi har på arbetsplatser idag, men det sätter också en del käppar i hjulet.
Och när vi ändå talar om eländet....
Nu är jag inställd på att börja jobba lite, det kommer att fuckas upp helt om dom får för sig att erbjuda mig en runda av just EC. Jag blir på riktigt livrädd när jag tänker på den, lilla lilla, men ändå fullt möjliga risk. Jag kommer att hoppa jämfota om det blir bara strålning. Jag är väldigt nervös. Jag både vill och vill aldrig att det ska bli torsdag förmiddag.  Jag är så avgrundsdjupt rädd att de ska säga "vi tycker att du behöver en sväng cyto till".  Jag tror själv inte det, jag är inställd på strålning, blir det inget av det så ska jag anse att jag vunnit på lotto.

Halloj LIVET!

Kommentarer

Populära inlägg