BOOM

Hann träffa min syrra som snabbast och föreviga denna sköna dag :)
Nu är det klart. I går gjorde jag min 25:te och sista strålning på Radiumhemmet i Solna. Det är nästan svårt att tänka sig att slippa åka dit varje dag. Men herrejösses vad fem veckor gått fort! Galet. Jag är faktiskt riktigt trött till och från, förra veckan hade jag ordentliga trötthetsproblem, jag somnade till i väntrummet vid 15 tiden flera dagar i rad. Jag jobbar en del och tror att det kanske kommer i kapp lite samtidigt som man för varje strålning kan bli mera påverkad.

Nu kommer det där vakumet, jag andas ut men känner samtidigt "men vad händer nu då?".. Jag vill typ ha en check på kroppen nu genast... och jag vill tvinga mig till diverse kontroller. Jag måste ju dit och få herceptinet ett tag till så helt klar är jag inte.

Jag har fått lite strålningsskador så här lagom till sista så jag fick silikonomlägg igår, det svider och är irriterat, det kommer förmodligen att bli sämre den kommande veckan för att sedan bli bättre och bättre.
Snyggt som attan. Man vill köra en ordentlig urringning .. 

Kommentarer

Populära inlägg