Aj aj

Bilden ger inte riktigt detta rättvisa men man
ser ju var det blivit bränt
En vecka sen strålningen och jag har haft lite trassel med såren på nyckelbenet och halsen, först var det bara rött och sved sen vaknade jag upp en morgon och då var det liksom sår, skinnet var borta. Nu börjar det läka så jag är på rätt väg. Det märkligaste var att ett tag så sved det mest på ryggen, det liksom spred sig bak på ryggen trots att jag inte ens blivit strålad där, mysko, det är dock borta nu. Jätte skönt att ha ännu en vecka längre bort från behandlingar och skit. Har jobbat ganska mycket, svårt faktiskt att bara gå när man ska gå... och liksom svårt att förstå varför jag inte ska jobba heltid. Jag känner mig så stark och pigg ena dagen och tänker att "va fan, nu kör vi heltid, det går ju bra" men jag känner också hur allt kommer åt mig, jag blir lätt stressad, lätt trött, på allt liksom. Jag går från "roligt" till "värdelöst" på två sekunder. Helt plötsligt kan jag finna mig själv tänka att jag känner mig som en utomjording som lyssnar på ett språk jag varken förstår eller bryr mig ett skit om. Man är så utanför sig själv, liksom ... vem är jag. Jätte jätte svårt att förklara. Jag tänker ganska mycket på vad som ska hända nu och det är lite stressande, kommer jag att få vara frisk nu, eller har jag kämpat en andra gång för ingenting. Jag känner mig inte alls säker. Som vanligt fuckar KS upp allt, jag skulle få ett samtal för att prata om tilläggsbehandling och en remiss för att träffas efter strålningen, inget har hänt. Ingenting. Efter tre samtal och påtryckningar av mig själv så har jag i alla fall lyckats få en tid till genetiken för att boka en tid för att ta bort äggstockarna. Jag är orolig för dom nu ... jag vill verkligen ta bort eländet. Får en olustig känsla då jag haft ont i ryggen på ett märkligt ställe långt ner och känner av det när jag trycker på magen. Det är säkert inget konstigt, men jag har haft det ett par veckor och jag fattar inte när det blev så. Jag funderar på hur skelettet klarat av alla behandlingar, om äggstockarna klarat sig från cancer, om jag kommer klara av klimakteriet, vad händer nu ...helt enkelt.

Spenderar mycket tid med att dejta mina kära

Lägg till bildtext


TAJ MAHAL en beställning jag gjort

Här kan man se att jag är röd på ryggen
också... skumt

Kommentarer

Populära inlägg