Nu så

Varning för känsliga tittare, äckliga bilder. 



Konstigt sytt.. det är som ett hål upp in liksom... 
börjar det ge med sig, svullnaden och det onda. Det gör ont i såren nu, det stränar och har sig. jag har väl gått och kurat i hop mig för jag har lite svårt att sträcka på mig, det stränar och drar överallt. Ser på ena bröstet att han gjort någon habrovink och liksom nypt ihop skinnet och sytt, så jag fundera lite på hur det kommer att se ut sen... den som lever får se....

Idag har  jag jobbat lite. Shit va trist det är att vara hemma. Kan inte fatta hur man pallade med det dom perioder när man var så risig av cellgifterna att det inte gick att gå till jobbet. Då var iof allt mest en dimma tyckte jag, sov kanske dagarna igenom? Dont know.

Nu springer tiden, det är snart jul?! WOW.

När jag hittar dom här i affären blir jag lycklig, OCH deras dipper... YUM

Här ser man plasttråden dom sytt med tror jag, annars vette katten vad det är för  plast grej


Hej och hå... nu går det undan (och åt helvete med ettan...)

Bröstet som inte är nått bröst, här valde dom att gå in och lägga implantatet från  det snitt som gjordes vid mastektomin, på det andra bröstet använde dom de tidigare ärret under bröstet. Jag har ingen direkt känsel på det här bröstet som inte är nått riktigt bröst så just där har jag inte ont, men jag är svullen och blå på sidan, hela "bröstet", syns på bilden här,  så visst blir det en liten match att klämma in massa cc:s där det är stumt och ... platt. Men jag tror faktiskt det kommer se OK ut...  Inte för att jag bryr mig...

Idag körde vi en "vi tager vad vi haver middag"... blev burgare med toastbröd :)

Kommentarer

  1. åh vad gott med två bröst :)
    Jag är då enbröstad o ska ta bort det friska (för att jag vill) o få inplantat men där jag är platt efter mastektomin får jag vänta ett tag till säger de...
    Börjar faktiskt längta lite iallafall efter två bröst, men jag har ju bara varit enbröstad i 16 månader... Jag är liksom fortfarande mest glad över att jag lever o att livet nu mer eller mindre är som vanligt :)
    Snygga tuttar!Hoppas det blir bra snart!
    kram Annica A

    SvaraRadera
  2. Ja men jag vet... jag har eg inte varit så jäkla på med nytt bröst, utan fick göra det i förtid för att jag hade dom där läskiga PIP implantaten sen tidigare, som de sparade i min kropp när de tog bort bröstet med tumören och sen dessutom stålade på... blä. Annars hade jag fått vänta ett bra tag till, men det känns bra nu när det är klart. Och jag hade absolut inte några förväntningar, det var nog bra för nu är jag liksom lite glatt överraskad :) Jag blev av med mitt bröst för exakt två år sen. Smart att ta bort båda! Det spelar ju verkligen ingen roll, utan blir snyggare med lika bröst tror jag, och se så, bara veta att man inte kan få cancer där också är ju värt det, alla gånger! Go Annica!

    SvaraRadera
  3. Håller på med samma som du fast rekonstruktion på båda,ska plocka bort tejpen på torsdag ska bli spännande att se hur det ser ut utan tejp sen ska jag ju "pumpa upp" då jag har tagit båda mina..men är en häftig känsla att fått bröst igen...spännande för oss =)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg