I morgon

ska det ske.... nytt bröst. Konstigt. Jag har just kommit på att jag inte vill tvätta mig med Decubal (eller vad det heter... ) för man blir så torr och konstig, och jag vill inte sövas... eller rättare sagt, jag vill inte vakna upp ur narkosen. Just den stunden är så obehaglig. Jag klarar av smärta, men den där snurriga känslan när man vaknar, usch. Jag vill inte sitta i dom där vidriga sjukhuskläderna tillsammans med andra patienter och vänta på min tur, och jag vill inte fasta. Annars så vill jag... jag vill, men jag vill inte. Börjar i alla fall känna mig bättre och det är dag nummer två utan feber, så det borde väl funka. ..

Nu ska det ske. Den 8 december 2010 försvann det, nu ska det tillbaka på samma ställe, två år senare. Ganska snabbt jobbat ändå. Man kan alltså avverka cancer på typ två år från början till slut. Det är bra, ju snabbare desto bättre.

Då kör vi!

Kommentarer

  1. Åh då tänker jag på dig imorgon
    Kram

    SvaraRadera
  2. Håller tummarna för att du ska vara pigg och glad efter op.

    SvaraRadera
  3. Go girl!
    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  4. Lycka till!
    Kram,
    Laila

    SvaraRadera
  5. Hoppas allt går kanonbra!
    /Thomas

    SvaraRadera
  6. Härligt!
    kram Annica A

    SvaraRadera
  7. Stort lycka till ♥ /Lise-lott

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg