Mår jag nästan bra?

Fick rosa strumpa till PICC en ... utvecklingen går framåt..

Vissa ränder går aldrig ut :)
Ivar känner av att "something is
cocking" och lämnar inte min
sida. Han vill vara nära nära.
Fan jag tror jag mår nästan bra, liiiite liiiite illamående men inte så det stör direkt. Kände i går kväll att det där galna hetsätandet också började klinga av,  drack lite champagne och det smakade gott.
Har enligt gammal trogen vana druckit två stora koppar kaffe, och jag bara älskar när allt är som vanligt. Fick håret klippt igår, jag satte saxen i luggen på egen hand, min kompis frisören tyckte det "looks like shit" så han fixade till barret, jag tyckte kanske inte att det spelar så stor roll ... vad kan jag ha.. två dagar kvar eller nått. Har dragit i håret idag och det sitter stenhårt just nu :)
Solen har dragit sin kos, men vem bryr sig, mår man bra kan det få regna utan att jag kommer bry mig nämnvärt. Livet är så fantastiskt relativt.
Riktigt så här glad känner jag mig kanske inte. Men alltid
kan man lura någon.




Kommentarer

  1. Härligt att du mår ganska bra! Tänk vad snabbt det svänger ändå :) Man får ta vara på de bra dagarna. Hoppas hela din helg går i samma spår! Skitsnygg frilla!
    Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg