10 000 Steg

Dagens fisk...
Så långt är det från St Eriksplan till KS, från KS tillbaka till St Eriksplan, en sväng upp för Tomtebogatan och ner för Rörstrandsgatan och tillbaka till KS. 10 000 Steg och dagens motion mellan picc insättning (lite roligt...om man har något snuskig humor..men det har inte jag. Icke) och andra behandlingen med Gemzar.

Allt har gått bra, Piccen på plats, och behandlingen tog bara en halvtimme och jag mår helt OK. Jag fick både betapred och ondestaron trots att schemat sa "nada" men eftersom jag mått risigt hela denna vecka så bestämdes detta. Jag blir väl speedad i vanlig ordning några dagar nu då. Men jag mår just nu toppenbra. Jag är hungrig... och jag är sugen på fisk (jag äter normalt sett inte fisk, och jag blir ALDRIG sugen på det.. inte en chans, men helvetet verkar inte ha frusit ännu)

På vägen hem stannade jag på KAgarp.se och köpte två "huvudbonader"... typ en mjuk mössa och en sjalaktig grej. Fina och enkla grejor, många olika varianter. Tror inte jag kommer köra särskilt mkt med peruk. Får betingat illamående när jag ser dom där plasthåren.


Kommentarer

  1. Härligt att du mår bra! Hoppas det fortsätter så! Lite roligt med "fisksuget" :) Bra sak att bli sugen på, nyttigt! Frossa på! Puss!

    SvaraRadera
    Svar
    1. PUSS ! Såg att det fanns ny pärldagar men inte i Stockholm?!We need to stick to the plan... pärla och vina -SMACK!

      Radera
  2. De där medicinerna fick jag också, hjälpte bra. Att vara illamående är verkligen vidrigt! Gott att du mår ok, hoppas det fortsätter så!
    Kra Annica A

    SvaraRadera
  3. Hej
    Skit också med återfall - jag ska heja och hålla tummar! Jag tror vi kan ha haft lite kontakt i förra svängen (men mitt minne är selektivt), jag skrev på cancerkriget.blogspot,com då.
    hälsar
    Lena

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Lena, yes ... jag har gjort som du och selekterat i mitt friska liv, men jag minns dig! Mår du bra nu för tiden?? Kram på dig!

      Radera
  4. Hej
    Jo jag mår bra, har ett lymfödem i armen som stör mig men jag överlever det. Tänker inte cancer varje dag men det finns där - tanken på ett återfall. Med heltidsjobb och familj så hinner man inte riktigt med att gruva sig förmycket och tur är väl det :)
    Kram
    Lena

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg