Håret växer

Ja det gör det, jag har iaf varit hos frisören minst 5 ggr sen jag fick tillbaka håret, och redan hunnit klippa det ordentligt kort på sidorna, för 7 veckor sen. Nu är det bra långt igen. Lite tunnhårig i "flikområdet", det är nått nytt, men man får vara glad att det inte är i gubbflinten området eller att man ens fick tillbaka det. Alla får faktiskt inte det. Phu... life goes on. Om sex dagar är det den 9:one, då startade min strålning. Sjukt skönt, ett år. YES
Kommer ni ihåg festen jag hade förra året i Juli? Om inte, får ni kolla tillbaka (då var jag riktigt korthårig:). Det blir samma datum i år, och nu har vi 100 personer på gästlistan. Satan vilken fest det skulle kunna bli :) Kommer ens en tredjedel så blir det ett riktigt ordentligt partaj. Förra året firade vi livet, i år firar vi att vi fortfarande lever, why not. Det är nått att fira iaf ;)

Trevlig kväll!

Kommentarer

  1. Hej,

    Du är skitsnygg i håret!

    Önskar dig en riktigt kul fest.

    Kram Sara (en av dina bloggläsare)

    SvaraRadera
  2. Alltid kul med en riktig fest :)

    SNYGG - som alltid!!

    SvaraRadera
  3. Livet är alltid värt att firas! ;)
    Hoppas det blir minst lika trevligt i år.
    Hur går det med dina blåmärken?
    Kram Annica.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag vet inte, för nu är jag så brun att jag inte kan se dom... alltså finns dom inte ;) Jag ska ta blodprov i morgon , och återkoll på onsdag, då får jag väl veta hur det ser ut med blodet.
      kram!

      Radera
  4. Bästa Ida.
    Det är så fint att du delar med dig av alla dina tankar. Det är en så fin styrka som du har!

    Jag såg att jag hade fått en inbjudan till festen. jag ska kolla av med mitt nya jobb hur allt med tider ser ut. Annars kommer jag, och om det är okej så tar jag med mig min vän Mia (frk svensson)
    I will get back to you on FB!
    KRAM

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du är så välkommen :) Mia oxå!
      Kram!

      Radera
  5. Snyggggggt massa kramar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg