F R I S K

Solen skiner, det är magiskt ute just nu. Och jag är frisk. Jag hade perfekta värden, inga knölar någon stans, allt kändes helt normalt. Nu tänker jag pusta ut ett halvår, och inte tänka mer på det här. Att gå ut från Radiumhemmet idag var en seger, och en underbar känsla. Kändes som om jag haft ett cementberg på varje axel som bara gick upp i rök. Jag känner mig så lycklig just nu, jag vill bara att den här känslan ska fortsätta för alltid. Jag har hållt andan så länge nu.
Nu ska jag fira i dagarna tre :)

Tjing!

Kommentarer

  1. Underbart att läsa! Grattis!
    Lev och njut.
    Jag vet hur ångestladdat det kan vara/ är att befinna sig vid Radiumhemmet. Att kunna gå därifrån med den känlsan du förmedlar...Wow. Andas.
    Önskar dig allt gott!
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag önskar bara att du kunde känna så också "litesomvi". Det känns hemskt att vi alla inte kan få känna det samtidigt. ...

      Styrka till Er <3

      Radera
  2. åh underbart!
    Min första kontroll (4 mån efter avslutade beh)var också utan anmärkning :)
    Jag gör som du - ska njuta hela sommaren o lite till tills nästa gång ;)
    Stor kram
    Annica A

    SvaraRadera
  3. Så härligt!! Jag ska på min førsta efterkontroll i sept. Precis färdig med behandling. Njut sommaren!!! Kramis

    SvaraRadera
  4. Helt underbart!!! Grattis♥

    SvaraRadera
  5. Underbart Ida!! Ha en skön sommar! Stor kram från Anne

    SvaraRadera
  6. Så sköööönt !!!!
    Njut o var glad o lev loppan
    /allt-flyter karin

    SvaraRadera
  7. wooohooo gör du rätt i - njut och lev!
    /Sus

    SvaraRadera
  8. Tjohooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo!!!!!!

    SvaraRadera
  9. Men det är ju underbart Ida! :)

    SvaraRadera
  10. Såååå glad för din skull! Kram

    SvaraRadera
  11. Åh grattis, det måste kännas helt underbart! Kram

    SvaraRadera
  12. Så suveränt, grattis. Vilket toppen "sommar-present". NJUT!

    SvaraRadera
  13. Grattis!!! Njut av detta besked - själv ska jag ta min sista Taxotere på tisdag - Ser fram emot att cellgiftseländet snart är slut! Kram /Charlotte

    SvaraRadera
  14. Grattis, låter jättehärligt! Njut av sommaren nu.

    SvaraRadera
  15. Kikar in och önskar dig en härlig Midsommar, kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg