Så där ja

Då var man tvåvårtig igen. ..

Men. Ni som följt mig vet hur knasiga besluten blir inom vården hela tiden. Har varit på konsultation hos denna kirurg som sa " vi tar hud och snurrar till en vårta, din andra vårta är för liten för att dela på "(man tar normalt sett en bit från den intakta vårta) Jag var rätt nöjd med det för jag vill behålla det lilla intakta jag har på en sida. Så kommer jag dit, och nu när jag redan sitter där och har satt i mig all möjlig medicin mot illamående, nått starkt som gör att man bara vill sova, dropp i armen och färdig för en kort napp (jag var lokalbedövad idag, men jag minns INGENTING, nada... så det där " vill du ha lite lugnande ändå? ja tack" var som att vara under. Jag sov... det var jättemysigt och mörkt bakom operatioslakanet som hängde över huvudet. ..)
Anyways, där sitter jag för jag vet inte vilken gång i ordningen med brösten (bröstet...) i vädret och han säger. Då tar vi en bit av den intakta vårtan och gör en ny. Ok... men du sa att det inte gick, den var för liten och vi skulle använda oss av det nya bröstets hud...
Jo det går bra, den är tillräckligt stor. Ok. Har min ena bröstvårta vuxit de senaste månaderna? I doubt that.. men skön och härlig på droger lät jag mig bara föras till OP.

Nu vet jag inte hur det ser ut, får se om tio dagar, tio långa dagar utan en ordentlig dusch.... kanske en bra anledning till att tvätta sig med decu.... vad det nu heter... hibbiskutvätt som Hå sa :)

Hejja vårtorna, eller Mamillerna, om man önskar. Nu har jag nog två, men ingen som funkar. Ur funktion... det var väl skit samma, värre saker har hänt.

Kommentarer

  1. Ja herrejösses va man får va med om grejer i den här branschen!

    Nej, ingen ide att tänka på det. Du får helt enkelt tacka för den tiden som du har haft med dina fungerande vårtor :)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg