Jobbigt

Det är fredag, en skapligt bra dag, helg framför sig. Så ringer läkaren jag var hos igår och tog blodprover hos (för att min mage är fucked up) och sa "har du talat med din onkolog?" Dina blodprover visade faktiskt på avvikande vita blodceller (plättar... eller whatever skiten heter...) så jag måste be dig komma på måndag och ta fler blodprover och du måste kontakta Radiumhemmet.

Alltså jag behöver inte det här. Det är SÄKERT inget fel på mig, men jag har haft bättre fredagar. Jag vet inte vad "avvikande" betyder, men jag vet att jag varit onormalt trött, svullen mage, anfådd och allmänt risig. Vad är det för fel på mig...

Har absolut inte tid med nån skit...

Kommentarer

  1. Vill bara skicka en jättekram till dig. Förstår att det är skitjobbigt att gå hela helgen och undra. Tänker på dig. Hoppas helgen blir ok ändå. Kram!

    SvaraRadera
  2. Så jobbigt att inte kunna ta itu med det direkt utan en helg då det är lätt att fundera....
    När min son var drygt ett år blev han sjuk, det var just låga trombyl ( värden)på den tiden...( han är 38 år nu) Så tog det sådär en vecka innan man kunde säga varför han hade låga värden....man misstänkte leukemi men det var en infektion som satte ner hans världen. Vi låg inne en vecka och gick sen på kontroller i några år.... Så med andra ord det kan vara något som inte är så allvarligt....Håller tummarna för att du snart har perfekta värden och känner dig fylld av energi...

    SvaraRadera
  3. Influensa tror jag. Ta det lugnt!...lätt för mig att säga...
    Tänker på dig och skickar positiv energi.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Nu är det länge sedan jag skrev någon kommentar här på din sida Ida, men du har en sådan positiv inställning till livet och din cancerdiagnos att man häpnar! Känns som omöjligt att du med din positiva livsglöd skulle kunna förlora någon cancerkamp! Kramisen till dig, faktiskt stora STYRKEKRAMEN!!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg