Hello nipple....




Idag ska det ske tydligen.. jag ska få en ny bröstvårta ... what. Hur konstigt är inte det. Och hur fånigt känns det inte att tala om för mina kollegor varför jag ska vara borta... cancer, operation borttagning av bröst, nya bröst osv, inga problem, det är ju bara så. Men ... bröstvårta liksom. Känns annorlunda. Men det är väl bra att ha en tänker jag. Fast jag ändå känner att jag är skeptisk. Jag känner mig liksom lite klar... med det här... Mitt nya bröst har nu hårdnat och är en stenhård.... klump. Trist, men det blir tydligen så, det är ju bara silikon och hud... inget mjukt och härlig där inte. Det känns inte alls som ett bröst. Kanske är det för att det fattas en vårta. ... Vi får se.

Jag undrar... lokalbedövning.... nu kom jag på att jag just i detta nu dricker en stor kanna kaffe med mjölk... jag ska ju fasta. Ja, ni fattar, jag tar inte detta på allvar...
hmm... what to do
Anyways, jag ska få lokalbedövning ... hur då? Hur ont har man sen, känns det ens? Jag kan väl gå på Spanskan ikväll? Jo... Många frågor, inga svar. Nu har jag iaf fuckat upp fastan, så nu håller vi tummarna för att inget wierd händer och jag måste sövas. Då får jag kanske passa på att säga " kul att lära känna Er, vi ses på andra sidan"... Tänk om man fixar cancer, men dör när man får en ny bröstvårta... haha... enormt lustigt.

Nu ska jag nog sluta skämta om det här och frotera mig med descutan, detta helvete i denna värld. Hej då mjuka hår, hello svinto, kliande torr kropp och hår.

Wish me luck.

Kommentarer

  1. Lycka till idag! Kram

    SvaraRadera
  2. "Tänk om man fixar cancer, men dör när man får en ny bröstvårta... haha... enormt lustigt." Hahaha... This is why I LOVE YOU! Hoppas att allt gick bra och att du fortfarande lever ;) KRAM! /Ann

    SvaraRadera
  3. Galghumor behövs i den här världen och det verkar du ha så nog sjutton ska du väl överleva en liten bröstvårta. Lycka till!

    SvaraRadera
  4. Hi hi
    Ödets ironi

    Jag är säker på att du vaknar till detta livet
    Ses sen!

    SvaraRadera
  5. Men asså, känns det läskigt med det hårda bröstet?!
    Nu tvekar jag lite igen. Men alternativet ?! Det är väl inte nåt alternativ egentligen.., hmmm..

    SvaraRadera
  6. Och PS
    Vi bildar en grupp
    "Vi som hatar Declusan (Hibbiskrubb hette det hos oss)!!!"

    Hå igen

    SvaraRadera
  7. Tjejer! Det gick hur bra som helst, kör ba!!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg