Fransfölängning

Ja, det var ett infall, och nu har jag lååånga fransar. Alldeles för långa, nästa gång får det bli en kortare variant, men fasen va coolt det är, behöver absolut ingen mascara! På söndag ska jag även fixa längre hår. Där är jag mer skeptisk till om det kommer bli snyggt... men det är höst, och på hösten vill jag att det ska hända grejor. Samma sak varje år...
Dessa bilder visar inte sanningen, det ser mera ut som en sån där docka som kan blinka... Det är ändå väldigt härligt att ha fransar igen. Jag har ju fått tillbaka mina, men de är mkt tunnare och kortare än jag hade tidigare, misstänker att det har tamoxifen att göra, samma sak med naglarna, och håret på huvudet, tunnare strån, och tunnare i allmänhet.

Om någon gjort en hårförlängning på kort hår får ni gärna berätta med vilken metod och hur det blev!

Kommentarer

  1. Sånna vill jag me ha!
    Precis som du har ju jag även tunnare fransar, tunnare huvudhår (med vikar!) och tunnare naglar (de går ff av!) och det suger. Hur gjorde du de där fransarna?!
    Jag har också funderat på hårförlängning, men kan så lite om det och har inte kollat upp något.
    Låter mig kanske inspireras av dig, när du fått ditt hår!
    kram, fina ida

    SvaraRadera
  2. Mm, jag har inte något aning, men maila mig på fb.
    jag kan kolla om jag kan få lite tips om du vill :)

    Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg